reklama

Diagnóza - Vrah komárov

Choroba psychického rázu, rozšírená u veľkej časti populácie. Príznaky - zúfalstvo, nespavosť, paranoja, zúrivosť, šialenstvo a iné. Kto ňou trpí? Každí, kto nevydrží bzukot a štípance komárov a je pevne odhodlaní voči tomuto hmyzu bojovať všetkými možnými zbraňami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zaspávala som. Pomaly som sa vnárala do toho úžasného sveta bez tiaže, sveta božského odpočinku. Keď ma z toho pocitu vytrhol ten hrozný zvuk : " Bźźźź Bźźźź Bźźźź " hystericky som sa posadila a začala som rozháňať rukami okolo seba. Započúvala som sa do ticha v miestnosti. Nebolo počuť nič. Ľahla som si a dôkladne sa zababušila do prikrývky. Onedlho sa pôvodný scenár opakoval opäť, lenže tento krát som zvolila lepšiu stratégiu. Hlavu som skryla pod prikrývku a dala som si záležať na tom, aby mi z paplóna netrčala najmenšia časť kože. Ako mi tak dochádzal kyslík, nastal najvyšší čas zistiť, či to zabralo. Sláva! Opäť slastné ticho. Konečne som od únavy klesla na vankúš a myšlienky sa rozplynuli. Ráno som sa zobudila bohatšia o tri červené napuchnuté štípance. Našla som a zneškodnila nepozvaného útočníka, ktorý počas noci hodoval na mojej krvi a na bielej stene pribudol nový krvavý fľak. Nasledujúce noci to bolo o zúfalstve a niekedy až paranoji, keď som to nepríjemné bzučanie mala hlboko zaryté v hlave. V noci som nespala a venovala sa vraždám tých malých protivných ciciakov.Veľa ľudí používa naozaj účinnú ochranu voči tomuto hmyzu. Napríklad elektrické odpudzovače, ktoré fungujú na princípe odparovania nejakej chemikálie do miestnosti. Odborníci neodporúčajú v miestnosti spať pokiaľ je odpudzovač zapnutý. Tieto spomínané výrobky sú okrem otravy na komáre aj otravou pre človeka, škodliviny počas noci, ktoré vdychujeme, sa môžu o pár rok podpísať pod neželané a životu nebezpečné nádorové ochorenie. Účinnou ochranou sú aj repelenty, sieťky na okná, či postele. Čo ma teda z tejto choroby vyliečilo? Uvedomila som si svoje správanie na inom človeku...Bola teplá júlová noc, okno dokorán otvorené a ja som už plávala v ríši snov. No do bdelého stavu ma postupne vracal hlas môjho staršieho brata: "Erika, spíš? Počuješ, si hore? Zažnem svetlo, bzučí mi komár." Skôr než som sa stihla vyjadriť mi do očí udrelo silné svetlo. Môjho rozospatý brat stál v strede miestnosti s prižmúrenými očami a s malou poduškou striehol, na svoju obeť. Noc to bola naozaj zaujímavá, buď ma zo spánku vytrhlo zahrešenie a kliatby určené tomuto otravnému hmyzu, alebo prenikavé svetlo všetkého, čo sa vôbec v miestnosti dalo rozsvietiť. Takmer dve hodiny sa môj brat márne snažil uloviť komára, ktorý bol naozaj prešibaný. Mala som vážne pochybnosti, či vôbec spomínaný komár existuje a nieje len výplodom jeho fantázie. Pretože ja som nepostrehla vo svojom okolí ani náznak nejakého hmyzu. Boli mi však predložené závažné dôkazy a to päť čerstvých štípancov môjho brata. Keď som o pol tretej pozrela na hodiny, začala som sa smiať. Zúfalstvo, ktoré sršalo z môjho súrodenca bolo skutočne evidentné. Človek koruna tvorstva, sa ide zblázniť z maličkého komára. Uvedomila som si, že presne toto som robila aj ja počas uplynulých týždňov. Z komárov ma vyliečil smiech a škodoradosť. Skúste niekedy pozorovať takéto trápenie a možno darujete život nejakému komárovi. Ako sa vraví, najlepšia radosť je škodoradosť.

Erika Hrušovská

Erika Hrušovská

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka žurnalistiky, večný rojko, ktorý sa snaží prekonať samého seba. Milujem cestovanie a pestrosť, ktorú naša planéta ponúka. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieškolaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu